Bierzemy aktywny udział w dyskusji o Europie na forum Europejskim

Drugie wydarzenie projektu "A Better Europe" odbyło się w Wiernsheim w Niemczech w dniach 11-13 czerwca 2018 r. Zatytułowane było "Rola mediów społecznych w kryzysie europejskim", Wiernsheim, 11-13 czerwca 2018 r.

Po pierwszym wydarzeniu, skoncentrowanym na europejskiej solidarności, drugie dotyczyło roli mediów społecznościowych w europejskim kryzysie. Udział wzięły delegacje organizacji zaangażowanych w projekt, pochodzących z różnych krajów, Polskę reprezentował Instytut Rozwoju Sportu i Edukacji w osobie Karoliny Zbytniewskiej. Wydarzenie podzielono na dwie sesje; w pierwszej sesji uczestniczyli uczniowie ze szkoły Wiernsheim, który zilustrowali ich wizję mediów społecznościowych i ich wpływ na ich postrzeganie Europy, polityki i społeczeństwa. Młodzi uczniowie mieli możliwość debaty z różnymi delegacjami na temat wykorzystania i roli mediów społecznych w różnych krajach europejskich.

Sesja popołudniowa, otwarta dla mieszkańców Wiernsheim, skupiła się wokół komunikatu politycznego na temat UE i tego, jak zmieniły ją media społeczne.
Partnerzy mieli możliwość debaty i przedstawienia swojej wizji; zorganizowano specjalny okrągły stół o mediach społecznościowych i UE, który pobudził, również dzięki interwencji pani Paoli di Lazzaro, eksperta w dziedzinie komunikacji politycznej, do dyskusji między uczestnikami. Aktywny udział Stowarzyszenia "Why Europe" wzbudził duże zainteresowanie; "Why Europe", dzięki dwóm młodym przedstawicielom, pokazało ich polityczną komunikację z młodymi Europejczykami na rzecz integracji z UE.

Impreza zakończyła się dyskusją o trzecim wydarzeniu, które odbędzie się we wrześniu w Tartu w Estonii od 4 do 6 października 2018. Tematem przewodnim będzie Przyszłość Europy.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.