Prowadzący szkolenie
Dr Sylwia Gocłowska
Adiunkt w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Wykładowca przedmiotów z zakresu zarządzania i marketingu w sporcie. Specjalista z tematyki marketingu relacji w sporcie i satysfakcji klienta. Członek Zarządu Instytutu Rozwoju Sportu i Edukacji w Warszawie. Autorka kilkunastu prac naukowych z zakresu marketingu sportowego.
Program szkolenia
• Pojęcie satysfakcji klientów: czym jest satysfakcja klientów, jakie czynniki mają na nią wpływ, jakie są przejawy satysfakcji klienta w sporcie
• Metody badań satysfakcji: ilościowe i jakościowe badania satysfakcji, analiza możliwości wykorzystania poszczególnych metod w różnych organizacjach sportowych
• Projektowanie badania satysfakcji klientów w branży sportowej: określenie celu badania satysfakcji klienta, grupy docelowej, zaprojektowanie narzędzia badawczego
• Analiza wyników badań: interpretacja wyników wskaźnika satysfakcji klientów, podział klientów na grupy o różnym stopniu zadowolenia
• Przygotowanie strategii ukierunkowanej na budowanie satysfakcji klientów: ocena mocnych i słabych stron organizacji mających wpływ na satysfakcję klientów, strategie budowania relacji z klientami
Czym wyróżnia się nasze szkolenie i dlaczego warto wziąć w nim udział?
Otrzymasz praktyczne, gotowe do wykorzystania narzędzie do badania satysfakcji klientów
W ramach szkolenia otrzymasz godzinne konsultacje z prowadzącym dotyczące Twoich badań satysfakcji
Czas trwania szkolenia
• Online: 4h
• W kontakcie: 4h
Jeśli jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami lub potrzebujesz więcej informacji napisz do nas!
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub zostaw wiadomość na Facebook
www.facebook.com/InstytutRozwojuSportuiEdukacji