Prowadzący szkolenie
Patrycja Jaksim
PR Manager, ekonomistka. Absolwentka ekonomii oraz podyplomowych studiów
Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. Praktykantka w Ministerstwie Finansów. Ukończyła
także Akademię Trenera i Master Bussines Training w Rowińska Business Coaching. PR Manager w
Instytucie Rozwoju Sportu i Edukacji. Przygotowuje i wdraża strategie komunikacji dla krajowych i
międzynarodowych projektów sportowo-edukacyjnych. Powadzi praktyki studenckie z zakresu public
relations. Właścicielka firmy PR TOD@Y www.prtoday.pl, dostarczać narzędzia i rozwiązania z
zakresu komunikacji marki małym i średnim przedsiębiorstwom. Pracuje w duchu filozofii H2H
(human to human). Autorka licznych artykułów branżowych.
Program szkolenia
- Rola social mediów w świecie sportu
- Proces komunikacji z kibicem sportowym
- Narzędzia wykorzystywane w social mediach
- Wybór kanałów dotarcia do grup docelowych
- Budowanie więzi i zaangażowanie z odbiorcami/kibicami/
- Sytuacje kryzysowe w social mediach i ich wpływ na wizerunek
- Social selling – jak sprzedawać poprzez social media
- Tworzenie treści do social media– jak wyróżnić się na tle konkurencji
- Nowe technologie wykorzystywane w social mediach
Czym wyróżnia się nasze szkolenie i dlaczego warto wziąć w nim udział?
- Poznasz zasady zarządzania marką online,
- Otrzymasz praktyczne, gotowe do wykorzystania narzędzia do budowania marki klubu
sportowego w social media - Stworzysz strategie komunikacji marki online
Czas trwania szkolenia:
Online: 5h
W kontakcie: 5h
Jeśli jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami lub potrzebujesz więcej informacji napisz do nas na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub zostaw wiadomość na Facebook: www.facebook.com/InstytutRozwojuSportuiEdukacji